Zwroty i reklamacje
Sklep internetowy shav.pl
Zwroty
Reklamacje

Zachęcamy najpierw do kontaktu z nami, ponieważ z doświadczenia wiemy, że wiele problemów da się rozwiązać telefonicznie. 

Każdy zakup na shav.pl objęty jest gwarancją satysfakcji. Masz 30 dni na zwrot bez konieczności podawania przyczyny. Ważne, aby produkt był sprawny i nieużywany (mamy tutaj do czynienia z produktami higienicznymi, które mają kontakt ze skórą). Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami przed wysyłką, abyśmy mogli pomóc.

Jak dokonać zwrotu?
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej)
2. Przesyłkę dokładnie zapakuj oraz umieść w niej formularz reklamacyjny
3. Gotową do wysłania przesyłkę wyślij na podany adres zwrotu. Przesyłki wysłane do Paczkomatu NIE BĘDĄ odbierane.
zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do siedziby firmy.
Adres zwrotu

Digital Solutions 98 sp. z o.o..

ul. Krakowska 118

32-051 Jaśkowice

Przesyłki wysłane do Paczkomatu NIE BĘDĄ odbierane.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytania? Skontaktuj sie z nami!
poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00
×
Promocja
zestaw w obniżonej cenie!

Przy zakupie 3 produktów oszczędzasz 29 zł!